Ορίζονται οι κύριοι άξονες του προβληματισμού για τη μετάφραση των Αρχαίων Ελληνικών κειμένων που διδάσκονται στο Λύκειο στο πλαίσιο των μαθημάτων Γενικής Παιδείας. Είναι προφανές ότι το πρόβλημα δεν είναι ξεκομμένο ούτε από το ευρύτατο ζήτημα της θεωρίας της μετάφρασης, ούτε από τη θέση που έχει η αρχαιογνωσία στο Πρόγραμμα Σπουδών του Ενιαίου Λυκείου. Βάσει αυτών των δύο παραμέτρων:
Μετά τον καθορισμό του γενικού θεωρητικού πλαισίου, εξετάζεται η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη σχολική πραγματικότητα. |