Βιβλιογραφία

COPE, B. & M. KALANTZIS. 1997. Productive Diversity. Sydney: Pluto Press.

GEE, J. P. 1994. New alignments and old literacies: From fast capitalism to the canon. Στο Conference Papers, 1994 Australian Reading Association Twentieth National Conference, επιμ. B. Shortland-Jones, B. Bosich & J. Rivalland, 1-35. Carlton South, Victoria: Australian Reading Association.

KALANTZIS, M. 1997. Multicultural citizenship. Στο Rethinking Australian Citizenship, επιμ. W. Hudson. Μελβούρνη: Cambridge University Press.

KALANTZIS, M. 1999. Πολυγραμματισμοί. Επανεξέταση του τί εννοούμε ως γραμματισμό και τί διδάσκουμε ως γραμματισμό στα πλαίσια της παγκόσμιας πολιτισμικής πολυμορφίας και των νέων τεχνολογιών επικοινωνίας. Στο "Ισχυρές" και "ασθενείς" γλώσσες στην Ευρωπαϊκή 'Ενωση: 'Οψεις του γλωσσικού ηγεμονισμού (Πρακτικά διεθνούς συνεδρίου, Θεσσαλονίκη, Μάρτιος 1997), επιμ. Α.-Φ. Χριστίδης, 680-695. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.

KALANTZIS, M. & B. COPE. 1993. Histories of pedagogy, cultures of schooling. Στο The Powers of Literacy. A Genre Approach to Teaching Writing, επιμ. B. Cope & M. Kalantzis, 38-62. Λονδίνο: The Falmer Press.

NEW LONDON GROUP. 1996. A pedagogy of multiliteracies: Designing social futures. Harvard Educational Review 66 (1): 60-92.