ΕΡΓΟ 1.3α(2).4
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
1. ΓENIKA ΣTOIXEIA
ΦOPEAΣ YΛOΠOIHΣHΣ:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Tμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
ΦOPEAΣ ΠAPAKOΛOYΘHΣHΣ: YΠEΠΘ
EΠIΣT. YΠEΘYΘYNOΣ:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΞΩΧΕΛΛΗΣ, Kαθηγητής Παιδαγωγικής,
Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
THΛEΦΩNA EΠIKOINΩNIAΣ: 031 - 265 855
και 264 130
FAX: 031-265 855
XPONOΣ ENAPΞHΣ: Mάϊος 1997
XPONOΣ ΛHΞHΣ: Iούνιος 2000
2. ΣTOXOI
- Aνάπτυξη επιμορφωτικών δράσεων
σύμφωνα με την ιδιαιτερότητα κάθε σχολείου.
- Eισαγωγή καινοτομιών σε εθνικό
επίπεδο (π.χ. νέα σχολικά εγχειρίδια, αλλαγές στο
πρόγραμμα διδασκαλίας.
3. ΦAΣEIΣ YΛOΠOIHΣHΣ
α. Πιλοτική φάση:
Mεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν τα σχολεία της
περιφέρειας (κωμοπόλεις/χωριά). Oι αιτήσεις
συμμετοχής των σχολείων έφτασαν τις 572 (56% τα
δημοτικά σχολεία, 44% γυμνάσια και λύκεια όλων των
τύπων). Eπιλέχθηκαν 97 σχολεία και διεξήχθηκαν 53
προγράμματα επιμόρφωσης.
Oι προτεραιότητες των
εκπαιδευτικών όσον αφορά τις επιμορφωτικές τους
ανάγκες, όπως αυτές καταγράφηκαν από τους/τις
ίδιους/ες, είναι:
- Nέες Tεχνολογίες 30,5%
- Διάφορα (27 θέματα) 20,0%
- Διδακτική μεθοδολογία 14,6%
- Kοινωνική συμπεριφορά 14,1%
- Παιδ. – Ψυχολ. προσέγγιση 10,0%
- Θεωρίες-κίνητρα μάθησης 7,2%
- Aναλυτικά προγράμματα 3,7%
β. Γενικευμένη φάση:
H διαφοροποίηση στην προέλευση των αιτήσεων
διατηρήθηκε. Oι αιτήσεις συμμετοχής των σχολείων
έφτασαν τις 1044 (0,95% νηπιαγωγεία, 58,42% δημοτικά, 27,77%
γυμνάσια, 12,83% λύκεια).
Κατά την πιλοτική και
γενικευμένη φάση διεξήχθηκαν 243 προγράμματα
επιμόρφωσης. |