ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΒΟΥΓΙΟΥΚΑΣ, Α. 1994.
Το γλωσσικό μάθημα στην πρώτη βαθμίδα της
νεοελληνικής εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη:
Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών (Ίδρυμα Μανόλη
Τριανταφυλλίδη).
HALLIDAY, M.A.K. 1978.
Language as a Social Semiotic. The Social Interpretation of Language and Meaning. Λονδίνο,
Νέα Υόρκη, Μελβούρνη: Edward Arnold.
HALLIDAY, M.A.K., A. McINTOSH & P. STREVENS. 1964.
The Linguistic Sciences and Language Teaching. Λονδίνο: Longman.
HYMES, D. 1972.
On communicative competence. Στο Sociolinguistics, επιμ. J. B. Prides &
J. Holmes. Λονδίνο: Penguin.
LEGRAND-GELBER, R. 1980.
L’ acquisition de la langue maternelle. Στο Linguistique, επιμ. Fr.
Francois). Παρίσι: PUF.
ΤΟΜΠΑΪΔΗΣ, Δ. 1985.
Η νέα γλωσσική διδασκαλία. Νεοελληνική Παιδεία 2:23-27.
———. 1992.
Η γλωσσική διδασκαλία στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση (βασικές αρχές, στόχοι,
χαρακτηριστικά). Στο Το γλωσσικό μάθημα στην
πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Πρακτικά
τριήμερου επιμορφωτικού σεμιναρίου), 24-31. Αθήνα:
Πατάκης.
———. 1996.
Η διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στην
εκπαίδευση. Συζήτηση προβληματισμών. Στο Η
διδασκαλία της ελληνικής στην πρωτοβάθμια και τη
δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Πρακτικά του
ομότιτλου Α’Πανελληνίου Συνεδρίου), 209-223.
Θεσσαλονίκη: Κώδικας.
TRUDGILL, P. 1975.
Accent Dialect and the School. Λονδίνο: Edward Arnold.
ΤΣΟΛΑΚΗΣ, Χ. 1983.
Γλωσσική διδασκαλία. Γλώσσα 1:58-70.
———. 1985.
Η γλωσσική διδασκαλία στη Μέση Εκπαίδευση.
Πραγματικότητα. Προοπτική. Στο Γλώσσα και
Εκπαίδευση. Αθήνα: Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων.
———. 1988.
H γλωσσική διδασκαλία/επικοινωνία στο Λύκειο. Η
γλώσσα και οι γλωσσικές ποικιλίες. Φιλόλογος 53:167-185.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ, Μ. κ. ά. [1938] 1978.
Νεοελληνική Γραμματική. Ιστορική εισαγωγή.
Αθήνα.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ, Α. & Σ.
ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ. 1997.
Διδασκαλία της λειτουργικής χρήσης της
γλώσσας. Θεωρία και πρακτική εφαρμογή.
Θεσσαλονίκη: Κώδικας. |