Άρθρα «Γλωσσικός υπολογισμός» στη σχολική εκπαίδευση

Σ ε λ ί δ α  5 / 5
.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

BOURDIEU, P. 1991.
Language and Symbolic Power. Κέιμπριτζ, Mασαχουσέτη: Harvard University Press.

ΔΕΝΔΡΙΝΟΥ, Β. [DENDRINOS, B.] 1992.
The EFL Textbook and Ideology. Αθήνα: N.C. Grivas Publications.

HALLIDAY, M.A.K. 1992.
Τhe act of meaning. Στο Language, Communication and Social Meaning. The Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics, επιμ. J.E. Alatis. Ουάσινγκτον: Georgetown University Press.

ΚΑΤΗ, Δ., Μ. ΚΟΝΔΥΛΗ & Β. ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΟΥ, επιμ. 1999.
Γλώσσα και νόηση. Επιστημονικές και φιλοσοφικές προσεγγίσεις. Αθήνα:   Αλεξάνδρεια.

ΚΟΝΔΥΛΗ, Μ. 1999.
Σημειωτική διαδικασία και ανθρώπινη πρακτική: μερικά διδάγματα για (και από) τη γλωσσολογία. Στο Δ. Κατή, Μ. Κονδύλη & Β. Νικηφορίδου 1999.

ΚRESS, G. 1995.
Writing the Future. English and the Making of a Culture of Innovation. Papers in Education. Sheffield: National Association of Teachers of English.

ΜΑΡΜΑΡΙΔΟΥ, Σ. 1999.
Γλώσσα και νόηση. Μεταφορές στο χρηματιστηριακό λόγο. Στο Δ. Κατή, Μ. Κονδύλη & Β. Νικηφορίδου 1999.

ΧΡΙΣΤΙΔΗΣ, Α.-Φ. 1999.
Γλωσσικές μυθολογίες: η περίπτωση της ελληνικής. Στο Γλώσσα, πολιτική, πολιτισμός. Αθήνα: Πόλις.

WARDAUGH, R. 1999.
Proper English: Myths and Misunderstandings about Language. Οξφόρδη: Blackwell.

πρώτη σελίδα

αρχή σελίδας