ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
APPLE, M.W. 1990.
Ideology and Curriculum. 2η έκδ. Λονδίνο και Νέα
Υόρκη: Routledge.
———. 1998.
Official Knowledge. Democratic Education in a Conservative Age. Λονδίνο
και Νέα Υόρκη: Routledge.
BEYER, L. & M.W. APPLE. 1988.
The Curriculum Problems, Politics and Possibilities. Albany: State University of
New York Press.
BERNSTEIN, B. 1996.
Pedagogy, Symbolic Control and Identity. Theory, Research, Critique. Λονδίνο:
Taylor & Francis.
ΒΡΕΤΤΟΣ, Γ. & Α. ΚΑΨΑΛΗΣ. 1997.
Αναλυτικό
Πρόγραμμα.Σχεδιασμός-αξιολόγηση-αναμόρφωση.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
BROWN, T. & Μ. MORRISON, επιμ. 1990.
The Curriculum Handbook, Λονδίνο: Longman.
CLARCK, J.L. 1987.
Curriculum Renewal in School Foreign Language Learning. Οξφόρδη: Oxford
University Press.
JOHNSTON, K. 1982.
Communicative Syllabus Design and Methodology. Οξφόρδη: Pergamon.
MOORE, R. & J. OZGA, επιμ. 1991.
Curriculum Policy. Oξφόρδη: Pergamon/Open University
NUNAN, D. 1988/1991.
Syllabus Design. Οξφόρδη: Oxford University Press.
ΞΩΧΕΛΛΗΣ, Π. 1989.
«Η προβληματική του Curriculum. Mια κριτική
προσέγγιση». Στο Παιδαγωγική Επιθεώρηση 11, σ.
161-171.
OECD. 1993.
Curriculum Reform. Assessment question. Παρίσι: OECD
OECD. 1992.
The Curriculum Redefined: Schooling for the 21st Century. Παρίσι:
OECD
POSNER, G. 1992.
Analyzing the Curriculum. Nέα Υόρκη: McGraw Hill.
SLATTERY, P. 1995.
Curriculum Development in the Postmodern Era. Nέα Υόρκη: Garland.
ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ, Α. 1987.
Η θεωρία του curriculum σαν βάση για την ανάλυση
εγχειριδίων ξένων γλωσσών. Διδακτορική
Διατριβή. Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΦΛΟΥΡΗΣ, Γ. (1983)
Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην
εκπαίδευση, Αθήνα: Γρηγόρης. |