ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Προγράμματα σπουδών στη σχολική εκπαίδευση

.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

APPLE, M.W. 1990.
Ideology and Curriculum. 2η έκδ. Λονδίνο και Νέα Υόρκη: Routledge.

———. 1998.
Official Knowledge. Democratic Education in a Conservative Age. Λονδίνο και Νέα Υόρκη: Routledge.

BEYER, L. & M.W. APPLE. 1988.
The Curriculum Problems, Politics and Possibilities. Albany: State University of New York Press.

BERNSTEIN, B. 1996.
Pedagogy, Symbolic Control and Identity. Theory, Research, Critique. Λονδίνο: Taylor & Francis.

ΒΡΕΤΤΟΣ, Γ. & Α. ΚΑΨΑΛΗΣ. 1997.
Αναλυτικό Πρόγραμμα.Σχεδιασμός-αξιολόγηση-αναμόρφωση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

BROWN, T. & Μ. MORRISON, επιμ. 1990.
The Curriculum Handbook, Λονδίνο: Longman.

CLARCK, J.L. 1987.
Curriculum Renewal in School Foreign Language Learning. Οξφόρδη: Oxford University Press.

JOHNSTON, K. 1982.
Communicative Syllabus Design and Methodology. Οξφόρδη: Pergamon.

MOORE, R. & J. OZGA, επιμ. 1991.
Curriculum Policy. Oξφόρδη: Pergamon/Open University

NUNAN, D. 1988/1991.
Syllabus Design. Οξφόρδη: Oxford University Press.

ΞΩΧΕΛΛΗΣ, Π. 1989.
«Η προβληματική του Curriculum. Mια κριτική προσέγγιση». Στο Παιδαγωγική Επιθεώρηση 11, σ. 161-171.

OECD. 1993.
Curriculum Reform. Assessment question. Παρίσι: OECD

OECD. 1992.
The Curriculum Redefined: Schooling for the 21st Century. Παρίσι: OECD

POSNER, G. 1992.
Analyzing the Curriculum. Nέα Υόρκη: McGraw Hill.

SLATTERY, P. 1995.
Curriculum Development in the Postmodern Era. Nέα Υόρκη: Garland.

ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ, Α. 1987.
Η θεωρία του curriculum σαν βάση για την ανάλυση εγχειριδίων ξένων γλωσσών. Διδακτορική Διατριβή. Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

ΦΛΟΥΡΗΣ, Γ. (1983)
Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην εκπαίδευση, Αθήνα: Γρηγόρης.

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ

αρχή σελίδας