ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ AUROUX, S. 1994. La Revolution technologique de la grammatisation. Λιέγη: Mardaga. ΒΟΥΓΙΟΥΚΑΣ, Α. 1994. Το γλωσσικό μάθημα στην πρώτη βαθμίδα της νεοελληνικής εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών (Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη). CARTER, R. 1997. Investigating English Discourse: Language, Literacy and Literature. Λονδίνο: Routledge. ΔΕΝΔΡΙΝΟΥ, Β. 2000. Η διδασκαλία της ξένης γλώσσας. Στο Εγκυκλοπαιδικός οδηγός για τη γλώσσα, επιμ. Α.-Φ. Χριστίδης, σσ. ++. Θεσσαλονίκη: ΚΕΓ. ΔΗΜΑΡΑΣ, A. 1973-1974. H Mεταρρύθμιση που δεν έγινε (1821-1894 και 1895-1967). 2 τόμ. Aθήνα: Eρμής. FAIRCLOUGH, N., επιμ. 1992. Critical Language Awareness. Λονδίνο: Longman. GEE, J.P. 1996 [2η έκδ.]. Social Linguistics and Literacies. Ideology in Discourses.Λονδίνο: Taylor and Francis. GRAVES, D.H. 1983. Writing : Children and Teachers at Work. Exeter, New Hampshire: Heinemann Educational. HALLIDAY, M.A.K. 1985. Introduction to Functional Grammar. Λονδίνο: Edward Arnold. HOLTON, D., P. MACKRIDGE & I. ΦΙΛΙΠΠΑΚΗ-WARBURTON. 1999. Γραμματική της ελληνικής γλώσσας. Αθήνα: Πατάκης. ΚΑΡΑΝΤΖΟΛΑ, Ε. 1998. Γραμματική της κοινής των Ελλήνων γλώσσης: Η διαχείριση της γραμματικής παράδοσης. Σύγχρονα θέματα 66 (Ιαν-Μάρτ.): 58-63. ---. 2000. Γλώσσα και τυποποίηση. Στο Εγκυκλοπαιδικός οδηγός για τη γλώσσα, επιμ. Α.-Φ. Χριστίδης, σσ. ++. Θεσσαλονίκη: ΚΕΓ. ΚΑΡΖΗΣ, Θ. ++Τα σωστά ελληνικά. Αθήνα: ++ ΚΩΣΤΟΥΛΗ, Τ. 2000. Κειμενοκεντρική προσέγγιση και γλωσσικό μάθημα. Στο Εγκυκλοπαιδικός οδηγός για τη γλώσσα, επιμ. Α.-Φ. Χριστίδης, σσ. ++. Θεσσαλονίκη: ΚΕΓ. LALLOT, J. 1989. La Grammaire de Denys le Thrace. Παρίσι: CNRS. LANKSHEAR, C. 1997. Changing Literacies. Buckingham & Φιλαδέλφεια: Open University Press. LENSMIRE, T. J. 1994. When Children Write. Critical Revisions of the Writing Workshop. Νέα Υόρκη & Λονδίνο: Teachers College Press. MΗΤΣΗΣ, N. 1995. Hδιδασκαλία της γραμματικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Hεπίδραση της γλωσσικής επιστήμης στην εξέλιξή της. Aθήνα: Gutenberg. ΜUSPRATT, S., A. LUKE & P. FREEBODY, επιμ. 1997. Constructing Critical Literacies. Teaching and Learning Textual Practice. Creskill, New Jersey: Hampton Press. ΠΕΤΡΟΥΝΙΑΣ, Ε. 1984. Νεολληνική γραμματική και συγκριτική ανάλυση. Μέρος Α’: Θεωρία. Θεσσαλονίκη: University Studio Press. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (Π.Ι.). 1999. Προγράμματα σπουδών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. ROBINS, R.H. 1989. Σύντομη ιστορία της γλωσσολογίας. Μτφρ. Α. Μουδοπούλου. Αθήνα: Νεφέλη. ΤΟΜΠΑΪΔΗΣ, Δ. 1985. Γλωσσογραφία. Αθήνα: Επικαιρότητα. ΤΣΟΛΑΚΗΣ, Χ. 1978. Νεοελληνική γραμματική της Ε’ και Στ’ δημοτικού. Αθήνα: ΟΕΔΒ. ΤΣΟΠΑΝΑΚΗΣ, Α. 1994. Νεοελληνική γραμματική. 2η έκδ. Αθήνα: Εστία/ Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη. WRAY, D. & J. MEDWELL. 1994. Teaching Primary English. The State of the Art. Λονδίνο: Routledge. |